1 komentarz

Znów o e-fakturach

W mijającym tygodniu brałam udział jako prelegent w dwóch ciekawych wydarzeniach, w Lublinie i Katowicach: bezpłatnych warsztatach, dotyczących kontroli kosztów w firmach.


Jak zwykle, po zaprezentowaniu korzyści przedsiębiorstwa z przejścia na e-faktury oraz wykorzystania serwisu
miedzyfirmami.pl do ich wymiany, pojawiło się wiele pytań i kilka osób było żywo zainteresowanych tematem.

Pytano m.in. o archiwizacje: czy serwis ja zapewnia czy też nie? Oczywiście rozmawialiśmy też o PDF-ach: czy, jeśli e-faktura jest przesyłana mailem w takim pliku, to czy to jest bezpieczny sposób? Przekonywałam, że nie do końca oraz iż nie ma w takim wypadku kilku przydatnych lub wręcz niezbędnych funkcjonalności, które wsparłaby wymianę e-faktur między kontrahentami, jak np.: informacji o statusie e-dokumentu wysłanego do kontrahenta. Ponownie pojawił się wątek „zgody domniemanej”: czy warto z niej korzystać? Czy są już jakieś polecane tzw. „dobre praktyki” w zakresie e-faktur po zmianach przepisów, jakie obowiązują od 1 stycznia br., czyli: czy nadal warto podpisać taką umowę (zgodę na wymianę) z kontrahentem? Znów polecałam tu nasz serwis, do którego samo przystąpienie jest oficjalnym wyrażeniem zgody na wymianę.

Warsztaty te odbywają się w ramach Akademii Gazel Biznesu do połowy czerwca, w różnych miejscach Polski. Najbliższe już w przyszłym tygodniu, w Białymstoku, Olsztynie i Trójmieście. Ich dokładną agendę oraz formularz rejestracyjny można znaleźć tu

Podziel się:

Komentarze

13 maja prowadzę bezpłatne webinarium, dot. oszczędności z zastosowania e-faktur – zapraszam do zapisów na nie pod adresem: http://bit.ly/Yz7Jra
6 maja 2013 o godzinie 12:10 #1

Komentuj

Adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem (*).